|
Jaume Aguadé és l’autor del bloc “Vins de Catalunya”, un bloc que no només ha guanyat el II Concurs BlogDOCat sinó que ho ha fet amb un èxit rotund després de convèncer a tot el jurat, format per professionals del món del vi, de la comunicació i del disseny web. Això és el que es desprèn de les paraules del president de l’Associació Catalana de Sumillers, Jordi Bort, que durant la presentació de l’acte va destacar el fet que aquest bloc fos “escollit per unanimitat”.

Els altres blocs que s’han endut el segon i el tercer premi respectivament són: “Elvi.net”, de Demos Bertran, i “Vadebacus”, d’Oscar Gallifa, Carlos González i Carles Palahí. Tal i com va apuntar el President de la DO Catalunya, Xavier Pié, tots ells es van endur aquests merescuts guardons “per dedicar el seu temps a difondre la cultura del vi” a través d’una de les eines que més ha proliferat en els últims anys.

El president també va explicar que el concurs que la DO Catalunya organitza cada dos anys, és “el primer que es va fer en tot Europa” i la seva “gran repercussió” és el que fa que el consell regulador es plantegi continuar celebrant-lo durant molt temps. Així ho va confirmar el seu president ,que va insistir en la importància d’aquesta eina donat que “alguns bloggers creen tanta opinió o més que una revista de tirada nacional”.
La cerimònia de lliurament de premis va tenir lloc durant la celebració del desè aniversari de la DO Catalunya a les Drassanes de Barcelona, on també s’hi podia visitar la I Mostra de Cellers d'aquesta DO, per la que van passar gairebé 2.000 persones i hi van exposar una vintena de cellers. Els assistents també van poder gaudir de la festa i el vi amb el showcooking a càrrec del cuiner del programa de TV3 "La Salut al Cistell", Àngel Pasqual, i amb l’actuació del grup Els Amics de les Arts.

El jurat d’aquesta segona edició del Concurs BlogDOCat estava format pel secretari de la DO Catalunya, Anton Castellà, el director de Vilaweb, Vicent Partal, la blogger i co-organitzadora del Congrés de Bloggers Europeus, Gabriella Opaz, el dissenyador, Joan Maria Vinyes i el guanyador de la primera edició del concurs, Joan Gómez Pallarès, del bloc “De Vinis”.
MMC Comunicació Vinum.cat
|