|
La web WineFair.com ha estat el punt de trobada d'expositors i assistents a la primera fira virtual del vi i els licors. Mitjançant la tecnologia 3D, aquesta pàgina ha permès reunir a visitants i expositors en un mateix esdeveniment però sense la despesa que suposa l'assistència a qualsevol altre fira del sector.

Aquesta iniciativa és una idea de la jove empresa francesa Innovin, que ha apostat per l'ús de la tecnologia 2.0 per a promocionar el vi i ha utilitzat Internet com única plataforma per a aquest objectiu.

En aquest saló s'ha donat l'oportunitat als professionals del sector d'intercanviar idees a nivell internacional sense necessitat de desplaçar-se, reduint costos i estalviant temps. A més, el saló permetia buscar vins i cellers de tot el món, s'ha desenvolupat en set idiomes diferents, ha permès als expositors disposar d'un estand amb vídeos sobre els seus vins i un calendari per a concertar entrevistes mitjançant videoconferència, àudio conferència o missatgeria instantània.
MMC Comunicació Vinum.cat
|