|
|
|
|
LES PARADETES
|
celler escoda sanahuja
vi negre, Criança Biodinamic
Garnatxa, Samsó, Sumoll negre
Conca de Barberà
|
VI NATURAL PROVINENT D'AGRICULTURA BIODINÁMICA.
La nostra filosofia de treball en l'elaboració del vi és respectar-ho al màxim, sense sotmetre'l a cap tipus de filtrat ni aclarit, realitzant les fermentacions amb llevats naturals de la vinya. Gràcies a això, podem elaborar vins pràcticament sense sofre.
Vinya: Les Paradetes.
Localització: Prenafeta-Montblanc.
Altitud: 450 m..
Terreny: Argilenc - calcari.
6 mesos en bóta de roure francès.
És un vi fresc amb caràcter mediterrani, en el qual predominen aromes de fruites del bosc sobre notes integrades de roure.
Un vi amb personalitat i potencial d'envelliment
Les Paradetes 2006
Ferran: "Un taní més sucós i frontal;un vi arrodonit i voluminós però tot i així és molt fresc. M´ha agradat la complexitat en nas, que es va desplegant i mostra la terrositat, el pinyol, el toc metàli.lic i mentolat...; té un taní més present però que patina, fantàstic en boca. Saborós, intens, precís, ràpid, aeri..."
Rosa: "Un vi per al gaudi dels sentits. Arrodoniment, sensació de maduixes, móres...;agafas la copa i ja et ve la fruita."
Fréderic: "Molt interesant, m´ha agradat molt. Sensació metàl.lica molt divertida. En boca és molt llarg. Una explosió de fruita."
Rafa: "Fa la sensació d´omplir-te la boca. Té un punt metàl.lic molt interessant amb vista al maridatge, per poder-lo servir, per exemple, amb un tros de tonyina crua. Un súper vi."
|
|
Comparteix-ho a:
|
|
|
|
|
|
|
|
Club Vinum.cat
|
|
Apunta't al Club Vinum.Cat i comença a comprar vins i caves catalans amb tarifes exclusives. Aprofita els avantatges de rebre promocions especials i ofertes exclusives només per als socis del Club Vinum.cat
|
|
|
|
|
|
|
Notícies de Cellers
|
|
|
|
|
|
|